Facebook ne mora da služi samo za lajkove i komentare.
Iako je lajkovanje i komentarisanje vašeg posta super stvar, jer pokazuje da ljudi vole ono što objavljujete, da se bolje upoznaju sa vašim poslovanjem i da su vaši oglasi na Facebook-u ili Instagramu dobri, većina vlasnika biznisa zapravo želi nešto drugo.
Žele da im termini za usluge koje pružaju budu popunjeni.
U jednom istraživanju, 85% vlasnika salona lepote, je reklo da je to prva stvar koju žele od svojih reklama na Facebooku.
Da li se ponekad pitate šta da postavite na Facebook-u da bi neko zaista odlučio da zakaže termin za vašu uslugu?
Da li se osećate kao da su vaši napori na društvenim medijima čisto gubljenje vremena i pitate li se da li postovanje na Facebook-u uopšte ima smisla?
Ako je tako, želim da vam pokažem najjednostavniji način da dobijete više zakazivanja termina vaših usluga putem Facebook-a. Ovaj metod je funkcionisao za sve salone lepote koje sam reklamirao.
Verujte uopšte nije komplikovano, ali mnogi ovo ne koriste!
Pa koja je tajna? Postavite jednostavne Facebook oglase koji promovišu vaše usluge, a umesto da ih boostujete ili pozivate ljude da kliknu na dugme kako bi posetili vaš websajt (ako ga imate), uradite ovo:
Postavite post koji ima dugme za “slanje poruke” (send a message) za zakazivanja termina vaših usluga i povežite ga sa Facebook chat-om, koji je odlična stvar, tako da potencijalni klijenti mogu da dobiju više informacija o vašoj usluzi ili promociji i načinu kako da zakažu termin.
Nikola zdravo ovo sto nama dajes savjete je stvarno dobro.Citam postove i ono malo jos mi ni je jasno kako kad pustim reklamu da ide i pitanje i zakazivanje klijentima.