Možete koristiti sledeća podešavanja:
Custom Audiences (prilagođena publika), ovde možete odabrati da se vaša reklama prikazuje ljudima sa vaše liste e-pošte, zatim osobama koje su preduzele određene radnje na vašem web sajtu ili na Facebook stranici vaše firme;
Koristeći opciju Lookalike audiences možete proširiti publiku osobama koje su sličnog interesovanja kao i ljudi koji su već posetili vaš web sajt ili Facebook stranicu;
U lokacijama (Locations) ćete izabrati u kojim zemljama ili gradovima će se prikazivati vaš oglas;
U opciji Age (godine) podesićete raspon u godinama ljudi kojima želite da se plasira vaša reklama;
A zatim ćete odabrati pol (Gender).
Opciju Languages (Jezici) možete ostaviti praznu, osim u slučaju da publika koju ste odabrali ne govori ili ne koristi jezik koji se pretežno koristi za lokaciju koju ste odabrali (npr. ako želite da targetirate naše ljude u Nemačkoj, u lokacijama ćete podesti da se vaš oglas prikazuje u Nemačkoj, ali samo ljudima koji govore srpski jezik).
Ispod imate i opciju detaljnog targeting, kao i mogućnost da odaberete da se oglas prikazuje osobama koju su već imale interakciju sa vašom Facebook stranicom.
Napomena: Nije neophodno da popunite sva ova polja. U većini slučajeva biće dovoljno da odredite lokaciju, godine i pol ljudi kojima želite da plasirate vaš oglas.
4. Izaberite gde želite da vaš oglas bude prikazan
U odeljku “Placements” možete odabrati automatski, što znači da će Facebook sam izabrati sva mesta gde vaš oglas može da se prikazuje ili ćete sami podesiti gde će se vaša reklama pojavljivati u delu “Edit Placements”.
Možete izabrati da se oglas prikazuje samo na mobilnim uređajima, na laptopovima i računarima (Desktop) ili i na desktop i mobilnim uređajima.
Интересује ме на који начин да се рекламирам, почињем тек. Радим масаже, мадеротерапију, релах, масаже лица, али нагласак стављам на ајурведа масажу са пулсном дијагностиком. Не сналазим се баш са овим вашим изразима. Хтела бих, као и сви, да то буде нешто необично, што ће привући пажњу. Шта ми би препоручујете?
Унапред хвала.
Ćao Mirjana, Pretpostavljam da već imate napravljenu Facebook stranicu za Vaš salon. Od svih usluga koje pružate, ja bih odabrao da prvo promovišem onu koja je nekako najegzotičnija, a to je u ovom slučaju Ayurveda masaža. Nije dobro da promovišete sve od jednom (jer onda dobijate one postove gde na slici imate svašta nešto, a u stvari ništa) već mora jedna od usluga da Vam bude u fokusu. U ovom slučaju, ja na slici posta nikako ne bih stavio natpis tipa “Probajte Ayurveda masažu” ili nešto slično što zahteva da se pomene Ayurveda masaža. Zašto??? Zato što za mnoge koji… Read more »
Postovanje recite mi moj Facebook nalog je onemogućen i odmah zatim pocinju na email da mi stizu poruke od Meta Busines o reklamama na Facebooku i racunima tj priznanicama, a ja nalogu ne mogu da pristupim poruke su uglavnom na kimeskom? Kome da se obratim za pomoc ocigledno moj profil neko koristi za reklamiranje