Zamislite ponašanje prosečnog potencijalnog kupca, jedne Marine… Marina je od drugarice saznala da u gradu postoji jedan salon ( Vaš salon) lepote, koji se na primer zove “Beauty” i gde je u toku letnja akcija epilacije celog tela. Marina ode kući, seti se šta je pričala sa dugaricom, reši da hoće da radi epilaciju celog tela, ali ne zna gde se nalazite i ode na Google da to sazna.
Ukuca ona lepo “Salon Beauty”, pa zatim i ime grada, ali tamo Vašeg salona nema, jer Vi nemate websajt! Marina se misli u sebi: “Čekaj, pa ovi nemaju ni sajt!”
GOTOVO!
Marina je na Vaš salon već zaboravila, jer nema kad da razmišlja o vašem salonu dok joj na Google-u izlaze sajtova Vaše konkurencije, koji isto daju popust na epilaciju celog tela.
Šta će se dogoditi?
Iako je Marina bila spremna da uslugu epilacije kupi od Vas, promeniće svoju odluku i otići će u drugi salon.
Zašto?
Zato što Vam ne treba websajt!
3. Websajt nije skup kao što mislite
Da, u današe vreme sajtovi definitivno nisu skupi. Pogotovo ako imate u vidu sve koristi koje od sajta možete imati, kao i da izradu sajta plaćate jednom, a koristite ga neograničen vremenski period.
Na koje troškove treba računati?
- Domen (adresa vašeg sajta – kupuje se za period od jedne do više godina)
- Hosting (zakup servera vašeg sajta – kupuje se za period od jedne do više godina)
- Izrada sajta (plaća se jednokratno)
- Održavanje sajta (opciono – plaćate kada želite neku izmenu ili dopunu, možda Vam nikad ne zatreba)
Pa koliko to košta?
Domen i hosting na godišnjem nivou koštaju od 3.000 – 5.000 dinara, a izrada samog sajta zavisi od više faktora, ali osnovni paket može se kupiti već od 490 evra.
Mi takođe izradjujemo websajtove, a više o tome, kao i cene za različite pakete možete videti ovde. Naravno, za svaku konslutaciju i pitanje slobodno nas kontaktirajte putem telefona, e-maila ili kontakt forme na ovom sajtu.
Ako ste zainteresovani da vaš posao napreduje, izrada i postavka websajta mora biti vaš prioritet. To je mala investicija u odnosu na pogodnosti koje nudi, a koja će se vremenom višestruko isplatiti.
4. Posedovanjem Websajta uštedećete Vaše vreme
Komunikacija sa potencijalnim klijentima zahteva vreme. Vaša web stranica vam može uštediti to vreme, tako što ćete putem nje pružiti odgovore na uobičajena pitanja i upite klijenata.
Kao što sam već pomenuo, potencijalni kupci i klijenti će ovde naći odgovore na to zašto su vaše usluge bolje od nekih drugih, kako izgleda prostor u kom radite, gde se tačno nalazite i koje su cene.
Šta to znači za vas? Možete potrošiti svoje vreme radeći vrednije stvari.
5. Pojavićete se u rezultatima Google pretrage
Da li i vi uzimate telefon u ruke i guglate kada želite da dobijete više informacija o robi ili usluzi koja vam je potrebna?
Nekada želite da vidite šta se sve nudi na tržištu, nekada da proverite i uporedite cene, a nekada vam je jednostavno potreban broj telefona i adresa neke firme, salona ili prodavnice.
E, pa to rade i vaši kupci i klijenti!
fin tekst 🙂